Протокол №9
20 ТРАВНЯ 2024
1. Педагогічні читання.
Обговорення методичної розробки «Домашні досліди та спостереження, не пов’язані з лабораторними роботами». Шуригайло М.А.
2. Різне.
Протокол №8
29 квітня 2024
Присутні 3
Відсутні –
Порядок денний:
1. Аналіз проведеного тижня біології.
Фургач Т.Й.
2. Різне.
Протокол №7
25 березня 2024
Присутні 3
Відсутні –
Порядок денний:
1. Обговорення реферату з інформаційних технологій.
Волощук Т.Ф.
2. Різне
Протокол №6
26 лютого 2024
Присутні 3
Відсутні –
Порядок денний:
1. Педагогічна скарбничка.
Пізнавально-дослідницький проект з математики «Графіки та функції в нашому житті». Волощук Т.Ф.
.
2. Взаємне відвідування уроків.
Обговорення інтегрованого уроку з хімії та географії «Застосування вуглеводнів.»
Фургач Т.Й.
Протокол №5
22 СІЧНЯ 2024
Присутні 3
Відсутні –
Порядок денний:
1. Аналіз успішності за перший семестр.
2. Методичне забезпечення.
Спільна науково-методична проблема:
Підвищення якості освітнього процесу на основі впровадження сучасних інноваційних методів, нетрадиційних форм прийомів навчання, пристосування методики викладання до пізнавальних можливостей учнів.
„Педагогічна майстерність — це високе мистецтво
навчання і виховання, що постійно вдосконалюється,
доступне кожному педагогу, основу якого складають
професійні знання, вміння і здібності”
А. Макаренко
Основні напрямки роботи та завдання методичної комісії природничо-математичних дисциплін.
Основне завдання комісії: формування особистості з новим стилем мислення, готової увійти в русло активної діяльності, достатньо компетентної для опанування спеціальними дисциплінами і здатної до самореалізації в професійній сфері. Саме тому викладачі комісії спрямовують свої зусилля на допомогу в адаптації колишніх школярів до умов навчання в ліцеї, Успішне опанування знаннями із загальноосвітніх дисциплін допоможе учням у подальшому знайти себе в професії електрогазозварника, кухаря, офіціанта, штукатура- лицювальника, монтажника ГКК.
З настанням кожного нового навчального року перед комісією постають нові завдання, проблеми, питання.
У 2020-2021 навчальному році комісія природничо-математичних дисциплін спільно з іншими комісіями діє у напрямку вирішення навчально-методичної проблеми ліцею: засвоєння професійних навиків сучасного робітника засобами педагогічних інновацій.
До актуальних питань у роботі комісії відносяться:
Основні завдання:
Шляхи реалізації завдань:
Заняття викладачів комісії проходять цікаво, з використанням новітніх технологій та інтерактивних методів. Викладачі комісії постійно вчаться у старших викладачів та колег, охоче діляться досвідом.
Щороку в ліцеї за ініціативи викладачів комісії проводяться тижні із загальноосвітніх дисциплін, у рамках яких передбачено вікторини, виставки-конкурси, вечори відпочинку, олімпіади, конкурси знавців, зустрічі з цікавими людьми тощо.
Викладачі математики Калинчук Д. Г. та Гелецька Т. Ф. використовують різні шляхи формування математичних понять в учнів; широко застосовують наочність у навчанні математики. Учням показують застосування математики в житті, в трудовій діяльності людини; тренують в застосуванні математичних знань для виконання обчислювальних, розрахункових, графічних і вимірювальних робіт. Цим підвищується їх інтерес до вивчення математики, закладаються основи правильного розуміння. Робота викладачів математики націлена формувати в учнів математичні знання, сприяти розвитку їх пізнавальної активності, виховати культуру мислення, формувати творчу особистість.
На заняттях екології викладач Фургач Т. Й. вивчає глобальні екологічні і ресурсно-галузеві проблеми. Формує чіткі і обґрунтовані уявлення про взаємодію і зв'язок всіх компонентів у природі, соціальних і технологічних сферах.
Уроки хімії та біології проходять з використанням різних форм та методів навчальної роботи, лабораторні та практичні заняття проходять згідно плану з використанням зошитів з друкованою основою.
Викладач фізики Шуригайло М.А. значну увагу приділяє нетрадиційним методам проведення занять, вихованню професіоналізму та інтелектуалізації учнів, а також роботі з обдарованими учнями. До методичних надбань цього викладача належать розробки різноманітних конкурсів, бінарних та інтегрованих уроків, заняття-вікторини і, звичайно ж, захоплюючі досліди на заняттях гуртка. Результатами її роботи є як активність на уроках, так і інтерес учнів до вивчення предмету.
Важливим завданням методичної та навчально-виховної роботи викладачів комісії є поглиблення теоретичних основ навчання, які б забезпечували єдність навчання, виховання і розвитку особистості майбутнього фахівця і активізації його пізнавальної діяльності. Для цього урізноманітнюються форми, методи та засоби організації навчальних занять: фронтально-колективна, самостійно-індивідуальна чи групова форма роботи; проведення лабораторних та практичних занять з використанням експериментальних завдань проблемно- пошукового характеру, забезпечення диференційованого підходу у навчанні, поступова комп'ютеризація навчального процесу з використанням широкого спектру програмного забезпечення.
Викладачі у навчальному процесі поєднують педагогічний такт та вимогливість, принциповість та доброзичливість, проводять заняття на високому професійному рівні з застосуванням інноваційних технологій, є хорошими наставниками для молоді.
ВИКЛАДАЦЬКИЙ СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ
ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Голова методичної комісії
ФУРГАЧ
Тетяна Йосипівна
викладач біології та хімії,
спеціаліст вищої категорії,
старший вчитель
педагогічний стаж – 32 років
рік перепідготовки – 2016, 2017рік
атестувалась – 2019 рік.
Педагогічне кредо: «Найкраща втіха, найбільша радість в житті – відчувати себе потрібним і близьким людям.»
Методична проблема: Особистісно-орієнтовний підхід у викладанні біології, хімії та екології.
КАЛИНЧУК
Дарія Георгіївна
викладач математики,
спеціаліст вищої категорії.
педагогічний стаж – 46 років
рік перепідготовки – 2017рік
атестувалась – 2017рік.
Педагогічне кредо: «Вимогливість всім як найбільшу, якнайбільшу повагу до всіх.»
Методична проблема: Вивчення та використання на практиці інноваційних методів навчання.
ШУРИГАЙЛО
Марія Антонівна
викладач фізики
спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
педагогічний стаж – 16 років
рік перепідготовки – 2016 рік
атестувалась – 2019рік.
Педагогічне кредо: «Гуманність і творчість.»
Методична проблема: Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках фізики та астрономії.
ГЕЛЕЦЬКА
Тетяна Франківна
викладач математики
спеціаліст І категорії
педагогічний стаж –13 років
рік перепідготовки – 2017 рік
атестувалась – 2017рік.
Педагогічне кредо: «Усе в твоїх руках.»
Методична проблема: Використання різних форм і методів на уроках математики, як один із шляхів підвищення ефективності уроку.