УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

 Державний навчальний заклад

«Борщівський професійний ліцей»

 

ЗВІТ ДИРЕКТОРА

Державного навчального закладу

«Борщівський професійний ліцей»

 

Драпака Ігоря Євгеновича

 

за 2020 – 2021н. р.

м. Борщів

 2021р.

 

Шановні колеги !

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 року №178 «Про звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю» сьогодні звітую про діяльність ліцею за 2020-2021 н.р.

 

У своїй діяльності ДНЗ «Борщівський професійний ліцей» керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», Положенням про професійно-технічний навчальний заклад, Положенням про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах, порядком надання робочих місць для проходження учнями, слухачами професійно-технічних навчальних закладів виробничого навчання та виробничої практики та іншими нормативно- правовими актами, а також Статутом навчального закладу.

 

Уся діяльність колективу ДНЗ «Борщівський професійний ліцей» спрямована на виконання поставлених головних завдань:

      підготовка висококваліфікованих , конкурентоспроможних робітників;

      збереження висококваліфікованого колективу з мотивацією його постійного самовдосконалення;

      підвищення якості організації навчального процесу;

      удосконалення матеріально-технічної бази;

      створення безпечних умов для роботи всіх категорій робітників і учнів.

 

Відповідно до ліцензії, виданої Державною акредитаційною комісією 15.11.2015 року ліцей здійснює підготовку кваліфікованих робітників з таких професій:

На базі 9 класів:

      електрогазозварник; водій автотранспортних засобів категорії «В», «С 1»;

      кухар-офіціант;

      штукатур; маляр; монтажник гіпсокартонних конструкцій;

 

на базі 11 класів:

      штукатур; маляр; монтажник гіпсокартонних конструкцій;

      електрогазозварник; водій автотранспортних засобів категорії  «С» машиніст крана автомобільного;

 

Прийом учнів та слухачів на навчання до ДНЗ «Борщівський професійний ліцей» здійснюється відповідно до державного замовлення в межах ліцензованого обсягу, згідно з правилами прийому, розробленими на основі Типових правил прийому до професійно-технічних навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 14.05.2013р. № 499. Набір учнів з кожної професії проводиться на основі ліцензійних обсягів, замовлень підприємств та відповідно до договорів на підготовку кваліфікованих робітників між ліцеєм і підприємствами-замовниками.

 

За звітний період було прийнято на навчання 75 учнів, із них згідно державного замовлення на підготовку кваліфікованих робітників — 75. Кількість учнів, які поступають в ліцей зменшується із-за демографічної кризи. Але слід пам’ятати, що збереження контингенту учнів - це життя нашого колективу. Тому профорієнтаційна робота повинна і надалі проводитись системно і цілеспрямовано.

 

За звітний період закінчили навчальний заклад 116 учнів.

 

Отримали кваліфікацію з двох і більше професій 116 осіб, отримали дипломи кваліфікованого робітника 110 осіб, в т.ч. дипломи з відзнакою 4 осіб, свідоцтва 2 осіб.

 

Працевлаштовані після закінчення навчання 63% за професією, 1 випускник продовжуює навчання у ВНЗ, не працевлаштовані  6 осіб.

 

Зміст навчально-виробничого процесу та термін навчання у навчальному закладі визначаються робочими навчальними планами і програмами, які розроблені спільно з підприємствами-замовниками на основі Типових  навчальних планів і програм, а також вимог Державного стандарту професійно-технічної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 серпня 2002р. № 1135.

 

З кожної професії розроблені комплекти навчально-плануючої документації, а саме: робочі навчальні плани, робочі навчальні програми, тематичні плани, поурочно-тематичні плани, переліки навчально-виробничих робіт, плани виробничого навчання на семестр і на місяць, плани уроків, паспорти комплексного методичного забезпечення предметів і професій. Навчання проводиться у 18 кабінетах та 9 майстернях, які відповідають вимогам кваліфікаційних характеристик та навчальних програм.

 

На початку кожного навчального року складається графік навчально-виховного процесу, який містить розклад занять теоретичної і практичної підготовки, графік виробничого навчання у майстернях.

 

З метою контролю за якістю навчання та підготовкою учнів щорічно проводяться  контрольні роботи з предметів професійно-теоретичної підготовки, тематичні, поетапні атестації, директорські контрольні роботи.

 

Оперативну, точну, об'єктивну інформацію про поточний стан навчально-виховного процесу надають регулярні моніторингові дослідження, які є необхідним інструментом аналізу різних сторін навчально-виховного процесу.

 

Аналіз успішності є матеріалом для індивідуальної роботи з учнями, стимулює учнівський і педагогічний колектив для поліпшення діяльності.

 

Якість навчання учнів повністю залежить від якісної підготовки викладача чи майстра виробничого навчання до уроку. Для цього в ліцеї створені всі необхідні умови: уроки теоретичного та практичного навчання проходять з використанням мультимедійної техніки та комп’ютерних програм, необхідна навчальна, науково-методична література є в бібліотеці та в методичному кабінеті. В цілому всі педагогічні працівники відповідально відносяться до своїх обов’язків, творчо підходять до вибору ефективних методів і інноваційних технологій на своїх уроках.

 

Професійно-практична підготовка учнів залежить від правильної організації виробничого навчання у навчальних майстернях, лабораторіях та виробничої практики учнів на підприємствах. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 992 від 07.06.1999р. «Про затвердження порядку надання робочих місць для проходження учнями, слухачами професійно-технічних навчальних закладів виробничого навчання та виробничої практики» навчальним закладом укладено угоди для проходження  виробничої практики з багатьма підприємствами міста і області. Навчальний заклад контролює проходження професійної підготовки на виробництві, з підприємствами укладаються договори, в яких відображаються умови проходження виробничої практики, забезпечуються необхідні та безпечні умови праці, а також умови для повного і продуктивного завантаження учнів.

 

Основними підприємствами-замовниками робітничих кадрів ліцею є:   ТОВ»Кнауф Гіпс Скала» , ТзОВ»Золота нива», ТОВ»Скала-Подільський кар’єр», ЗАТ»Борщіврембуд», ПАТ»Борщівський сир завод», ПП Михайлюк В.О., ПП Федорук Б.М., ПП Поворозник Д.М.,  ТОВ»Домобудівник», Автотехсервіс та інші.

 

Виробниче навчання учнів проводиться за кваліфікаційними рівнями. При завершені кожного етапу навчання учні проходять виробничу практику на підприємствах, відпрацьовують пробну кваліфікаційну роботу, проходять поетапну атестацію і їм присвоюється відповідний розряд або кваліфікація за Державними стандартами.

 

Методична робота в навчальному закладі здійснюється згідно з Законами України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», Положенням про методичну роботу. Створений єдиний план методичної роботи ліцею, в якому відображені основні напрямки діяльності педагогічного колективу, а саме:

 

      удосконалення змісту, форм і методів навчання і виховання учнів;

      інформаційне забезпечення педагогічних працівників з проблем освіти, педагогіки і психології;

      створення комплексно-методичного забезпечення предметів і професій;

      організаційно-методична допомога педагогічним працівникам у розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, вивченні та узагальненні передового педагогічного досвіду, тощо.

 

В контексті реформування освіти, постійного зростання обсягу інформації, постала необхідність оптимізації навчальної діяльності учнів ПТНЗ шляхом впровадження інноваційних комп’ютерних технологій, збільшення часу на творчу діяльність.

 

Впровадження комп’ютерних програм та мультимедійних технологій у практику дає змогу поєднати інноваційні дидактичні функції комп’ютера з можливостями традиційних засобів навчання, збагатити і наповнити навчальний процес новими формами роботи, створювати інноваційні методики викладання, а також сприяти більш ефективному засвоєнню знань та їх реалізації в практичній діяльності.

 

Педагогічні працівники працюють над розробкою і впровадженням у навчальний процес засобів інформаційного забезпечення.

 

 Педагогічні ради проводяться відповідно до плану, який затверджений на засіданні педагогічної ради від 29.08.2020 р., протокол № 1. Педагогічна рада визначає основні напрямки, завдання та форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення з основних принципових питань діяльності навчального закладу. З питань, які обговорюються, виносяться рішення з визначенням термінів і виконавців, а також осіб, що здійснюють контроль за їх виконанням. Засідання педагогічних рад проводяться один раз на два місяці.

 

За участі директора, заступників директора з навчальної та виховної роботи, методиста, старшого майстра в ліцеї проводяться інструктивно-методичні наради для вирішення окремих поточних питань, доведення конкретних навчально-виробничих та навчально-виховних завдань педагогічним працівникам.

 

Педагогічні працівники ліцею постійно беруть участь в організації та проведенні обласних семінарів-практикумів .

 

Адміністрація навчального закладу в особі директора, заступника директора з навчальної роботи, заступника директора з виховної роботи, старшого майстра та методиста, постійно здійснює контроль за виконанням навчально-виховного процесу. Складено графік відвідування уроків адміністрацією ліцею. Всі звіти про відвідування уроків є в наявності та заслуховуються на засіданнях методичних комісій.

 

Щорічно педагогічні працівники ліцею проходять атестацію на встановлення певної кваліфікаційної категорії.

 

Станом на 01.09.2020 року кількість педагогічних працівників становила 40 осіб.

 

 Викладачам за результатами атестації присвоєно наступні кваліфікаційні категорії

 

Спеціаліст
вищої категорії

Спеціаліст
І категорії

Спеціаліст
ІІ категорії

Спеціаліст

4

8

3

3

 

З них мають педагогічні звання:

·        старший викладач — 2;

·        викладач-методист — 1.

Майстрів виробничого навчання - 18

З них мають освіту:

   повну вищу - 3;

   базову вищу - 0;

   неповну вищу – 15

 

Підготовки конкурентноспроможних робітників неможливо досягти без педагогічної компетентності педагогічних кадрів. ЇЇ розвиток здійснюється через курси підвищення кваліфікації, стажування. За 2020-2021 н.р. підвищили кваліфікацію 13 чоловік. З них 7- майстрів в/н, 6- викладачів

 

В ліцеї розроблено та затверджено положення «Про стажування педагогічних працівників», розроблено графік проходження стажування. Укладено договори з підприємствами про співпрацю з питань обміну передовим виробничим досвідом. Педагогічні працівники ліцею проходять стажування на підприємствах, де учні проходять виробничу практику. Складені індивідуальні плани стажування майстрів виробничого навчання, за результатами якого майстрам виробничого навчання підтверджуються або підвищуються встановлені кваліфікаційні розряди (протоколи засідань атестаційної комісії є в наявності та оформлені відповідним чином).

 

          В навчальному закладі обладнано комп’ютерний клас, встановлено 14 одиниць комп’ютерної техніки, яка використовується в навчально-виховному процесі для вивчення предмету «Інформаційні технології» та проведення уроків з інших навчальних предметів. На даний час в ліцеї добре володіють комп’ютерною технікою 40 педагогічних працівників, багато з них використовують комп’ютерну техніку та програмне забезпечення у навчально-виробничому процесі.

 

Глобальні перетворення, які проходять в системі профтехосвіти, зумовили необхідність втілення інноваційних технологій і систематизації виховної роботи  в ліцеї. Це і дозволило створити цілісну систему виховного процесу з урахуванням не лише творчої праці педпрацівників, а і учнів. В ліцеї створена ціла система виховної роботи, яка охоплює всі напрями формування і виховання молодої людини:

 

·                  позаурочна діяльність учнів;

·                  робота соціально-психологічної служби;

·                  робота з профілактики правопорушень;

·                  робота з батьками;

·                  робота учнівського самоврядування;

·                  школа сприяння здоров’ю;

·                  школа боротьби зі СНІДОМ.

 

Основою виховної роботи була і є робота в групі. Педагогічний колектив багато уваги приділяє індивідуальній роботі з учнями, а також працює над розкриттям особливостей і індивідуальності кожного учня, його творчого потенціалу.

 

Згідно з планом виховної роботи в групах проводяться виховні години, бесіди і тематичні лекції, щомісячно проводяться засідання ради профілактики правопорушень та культурно-масові заходи до Дня знань, Дня працівника освіти, новорічних та Різдвяних свят, Дня закоханих, Дня відкритих дверей та ін. Всі культурно-масові заходи проходять за участю членів учнівського самоврядування.

 

В ліцеї працює учнівське самоврядування, що забезпечує участь учнів у різноманітній урочній і позаурочній діяльності з метою ранньої соціалізації учнів та залучення їх до громадського життя. Члени учнівського самоврядування є активними учасниками гуртків художньої самодіяльності, спортивних секцій, вони є активними пропагандистами здорового способу життя.

 

Особливу увагу педагогічний колектив приділяє дітям-сиротам, напівсиротам, дітям з малозабезпечених сімей, інвалідам. За звітній період в ліцеї навчалось 3 учні пільгового контингенту, з якими проводилась постійна індивідуальна робота та здійснювався соціально-психологічний супровід. Такі діти на особливому контролі у адміністрації ліцею. Учні-сироти були забезпечені необхідним м’яким та твердим інвентарем, предметами індивідуальної гігієни, необхідним одягом, взуттям та навчальним приладдям.

 

Учням пільгового контингенту надавалась практична допомога в питаннях працевлаштування та оформлення тристоронніх договорів. Дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, щомісячно виплачується стипендія та кошти на харчування відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.04 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». Учням пільгового контингенту надається матеріальна допомога. Центром виховної роботи в ліцеї є гуртожиток, в якому проживають 90 учнів . В гуртожитках створені усі необхідні житлово-побутові умови для проживання учнів. Кімнати розраховані на проживання чотирьох або п’яти учнів. Вони укомплектовані необхідним м’яким та твердим інвентарем. Санітарно-побутові умови підтримуються самими учнями.

 

В гуртожитку створені умови для розвитку системи колективної творчості, впровадження нових інноваційних форм виховної роботи, таких як вечір-реквієм «Небесна сотня: герої, які змінили хід історії», День Соборності України, Тиждень толерантності, вихованості і культури. За ініціативою членів учнівського самоврядування та ради гуртожитку проведені акції милосердя на теми: «Чужого горя не буває», «Допоможемо героям АТО» та ін.

 

Велика увага приділяється вихованню у учнів патріотизму, любові до рідної землі, традицій українського народу та бажанню бути українцем та пишатися своєю нацією. На базі гуртожитку активно працює центр психологічної підтримки. Їх роботу координують соціально-психологічна служба та вихователь, мета яких привчати молодь до здорового способу життя, вчити боротися зі шкідливими звичками.

 

З метою профілактики правопорушень та недопущення негативних проявів серед учнівської молоді, в ліцеї щорічно проводяться тижні правового виховання, діє лекторій правових знань для батьків, щоквартально відбуваються засідання ради профілактики, де узгоджуються плани спільних дій та графіки проведення профілактичних бесід з службою  у справах дітей.

 

Одним з головних завдань у роботі педагогічного колективу є захист та збереження здоров’я учнів.

 

За звітній період значно покращена спортивно-масова робота, оновлена спортивна база. Наші спортсмени приймали активну участь в усіх обласних та районних змаганнях з таких видів спорту як теніс, футбол, волейбол. Для успішної організації дозвілля учнівської молоді в ліцеї створена система гурткової роботи. На базі ліцею та гуртожитку працюють:

·        2 гуртки художньої самодіяльності, гурток «Умілі руки», 4 спортивні секції, в яких займається 165 учнів.

 

В гуртках і секціях задіяні 88 % учнів.

 

Проблеми поліпшення умов праці і навчання учасників навчально-виховного процесу, попередження їх травматизму, є одним з найактуальніших питань нашого закладу.

 

Адміністрація ліцею у своїй роботі по забезпеченню та дотриманню вимог охорони праці та умов безпеки життєдіяльності учнів та педагогічних працівників керується Конституцією України, Законом України «Про охорону праці», Кодексом законів про працю України, основними нормативними актами з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності, державними і галузевими стандартами, санітарними нормами і правилами.

 

Пріоритетним залишається збереження життя та здоров’я учасників трудової діяльності. Саме тому я, як керівник закладу розумію, важливість забезпечення налагодженої роботи з охорони праці в системі освіти. В ліцеї створені здорові і безпечні умови для праці, безпечної експлуатації будівель, обладнання і технічних засобів навчання, створено оптимальний режим роботи і навчання, тим самим забезпечується попередження травматизму.

 

Відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці та безпеки життєдіяльності  в ліцеї проводяться відповідні заходи, а саме:

     розроблені та введені в дію інструкції з охорони праці для професій та видів робіт;

     для посадових осіб переглядаються посадові інструкції з окремим блоком з охорони праці;

     виробничі майстерні забезпечені комплектом інструкцій з охорони праці, оформлені куточки наочної агітації з охорони праці;

     в майстернях оформлені таблички з надписами відповідальних за протипожежний стан та санітарний стан;

     відповідно до Положення про оперативний контроль за станом охорони праці в ліцеї проводяться перевірки;

     проводяться вступні, первинні, повторні, позапланові та цільові інструктажі з учнями, слухачами та співробітниками;

     викладається предмет «Охорона праці» у всіх навчальних групах в обсязі відповідно до навчальних планів. Учні з цього предмету мають позитивні оцінки, рівень знань учнів відповідає діючим вимогам;

     проводиться навчання та перевірка знань співробітників з питань охорони праці;

     на виконання наказів Управління освіти і науки в ліцеї проводяться Місячники та Тижні охорони праці;

     організовано навчання відповідальних за електробезпеку, теплове забезпечення, за участю державних інспекторів з охорони праці;

     проводяться інструктивні наради з питань охорони праці, розроблені та внесені до колективного договору ліцею комплексні заходи щодо забезпечення встановлених нормативів з охорони праці;

     проведено заходи з профілактики побутового травматизму з метою його зниження та раціонального використання робочого часу;

     проводиться передплата на журнали «Охорона праці», «Пожежна безпека», «Безпека життєдіяльності»;

     щорічно співробітники навчального закладу проходять медичні огляди. На підставі списків складається план-графік і погоджується з закладом Державної санітарної епідеміологічної служби Борщівського району.

 

Для забезпечення безпеки будівлі навчального закладу призначено відповідальну особу за проведення систематичного спостереження за технічним станом будинку. Здійснюється планування попереджувального ремонту будівлі і його своєчасне проведення. Це досягається своєчасним виявленням і правильною оцінкою пошкоджень та своєчасним ремонтом будівельних конструкцій і комунікацій, очищенням дахів і прилеглої до стін території.

 

На сьогоднішній день ліцей приділяє достатню увагу питанням цивільного захисту. Для організації проведення і контролю усіх заходів цивільного захисту, а також для забезпечення керування силами і засобами ЦЗ створено Штаб цивільного захисту ліцею. При Штабі створено групу охорони громадського порядку, зберігання та видачі засобів індивідуального захисту, зв’язку та оповіщення, утримання захисних споруд, ланку протипожежних заходів, пост медичної допомоги, радіаційного і хімічного спостереження.

 

На балансі ліцею є навчальний корпус загальною площею 3600 кв.м і 1 гуртожиток загальною площею 1200 кв.м .

 

В навчальному корпусі розташовані 18 аудиторій для теоретичного навчання і 9 навчально-виробничих майстерень, спортивний зал, бібліотека і читальний зал, методичний кабінет і адміністративні приміщення. Приміщення і споруди ліцею обладнані відповідно до діючих нормативів і санітарних норм та експлуатуються згідно з вимогами охорони праці, правил пожежної безпеки, санітарно-гігієнічних норм.

 

У 2016 року ліцей отримав документи на право власності на земельну ділянку(реєстраційний номер – 965526961208; кадастровий номер – 6120810100:02:003:0801 площею 3,6244 га), яка перебуває у користуванні навчального закладу.

 

 В ліцеї працює бібліотека, основним завданням якої є задоволення інформаційно-методичних потреб педпрацівників та учнів навчального закладу. Фонд бібліотеки складає 10 тис. примірників. З них кількість підручників — 8 тис. примірників, педагогічна література - 500 ( у тому числі методична — 45 примірників, художньої літератури — 1 тис. примірників. Загальна площа бібліотеки 78 м2. Кількість читачів бібліотеки - 252 чол., педпрацівників та майстрів виробничого навчання – 40 чол. Щорічно проводиться підписка на періодичні видання. В ліцеї працює читальний зал  площею 42 м2.

 

Робота бібліотеки спрямована на формування в учнів ставлення до бібліотеки як до невичерпного джерела інформації. Тому вересень і жовтень кожного року присвячується проведенню ознайомлювальних бесід з учнями першого курсу, на яких вони вчаться працювати з книгою, добирати потрібний матеріал до реферату, повідомлення, користуватися довідковою літературою тощо. А такі заходи, як книжкові виставки, усний журнал, бібліографічні огляди на тему «Професія - гордість моя», «Увага! Нові надходження», «Підручники - твої провідники до знань», «Моя професія - моє майбутнє», «Знай закон змолоду», «Зростаємо громадянами, патріотами землі, що Україною зветься» та інші, значною мірою сприяють професійній орієнтації та адаптації першокурсників.

 

Працюючи в тісному контакті з педагогічним колективом ліцею, бібліотека систематично інформує викладачів та майстрів виробничого навчання про нові надходження літератури, підручників, періодичних видань, а також картотекою газетно-журнальних статей з питань освіти. Надається методична допомога класним керівникам, майстрам виробничого навчання  у підготовці виховних годин та свят.

 

Станом на 01.08.2020 в ліцеї працювало 69 чоловік.

 

Між адміністрацією ліцею і профспілковим комітетом укладено колективний договір, який сприяє захисту соціально-економічних прав як працівників, так і керівника, який оновлено та  затверджено в установленому порядку. Відповідно до умов колективного договору:

          щорічні основні відпустки використовуються всіма працівниками в повному обсязі;

          надавалися додаткові відпустки жінкам, що мають 2 і більше дітей віком до 15 років;

          працівникам встановлювалися доплати і надбавки до посадового окладу відповідно до положень;

          розроблені комплексні заходи щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам.

 

Основними позабюджетними надходженнями закладу є виробнича діяльність, надання вільних місць для проживання у гуртожитку, благодійні внески.

 

За 2020 рік поступило на спец. рахунок ліцею 69 800 грн., в тому числі від виробничої практики -  41 491 грн., від гуртожитку – 27 683 грн., благодійні внески становлять 434 446 гривень, в тому числі 328 284 грн. – натур. оплата.

 

За 2018 рік поступило на спец. рахунок  ліцею 40 921 грн., в тому числі  від виробничої практики -  16 685 грн., від оренди  – 3 206 грн., інші поступлення -21 030 грн, благодійні внески становлять 412 090 гривень, в тому числі 318 000 грн. – натур. оплата.

 

За звітний період значно оновилася матеріально-технічна база ліцею. За рахунок благодійних внесків та позабюджетних надходжень власними силами були зроблені ремонти в кабінетах, зроблений ремонт і встановлена нова сантехніка в службовому приміщенні навчального корпусу та гуртожитку . Також у гуртожитку  замінені каналізаційний стояк та лежаки , водопровідні труби, на другому поверсі гуртожитку проведено капітальний ремонт туалету та кімнати для вмивання (покладено плитку, встановлено електробойлер для підігріву води.)

 Проведено ремонт системи опалення.. Проведено ремонт майстерні зварників, тренажерного та спортивного залу. Своїми силами виготовлено та встановлено 14 дверей з коробками.

 

Завершено реконструкцію актового залу. А також для проведення виробничого навчання з професії електрогазозварник; водій автотранспортних засобів категорії «В», «С1» придбано апарат плазморіз, чотири інвекторні зварювальні апарати, апарат ручної контактної зварки, напівавтоматичний зварювальний апарат та компресор.

 

З січня 2021 року укладено договір оренди господарського приміщення площею 72,4 кв.м., з ФОП Гаврилюк В.І., що перебуває на балансі ліцею.

 

 Фінансова-господарська діяльність училища здійснюється з метою покращення умов навчально-виробничої роботи згідно чинного законодавства.

 

Протягом 2020-2021 н.р. навчальний заклад профінансовано на загальну суму 12 751 421 грн. Основну суму видатків складають оплата праці, стипендії, продукти харчування, сплата комунальних послуг.

 

Заборгованість по оплаті праці, стипендії, сплаті за спожиті комунальні послуги за звітній період відсутні. Отримане фінансування витрачається економно і раціонально.

 

Протягом 2020 -2021років своєчасно сплачувалися податки та платежі до бюджету.

 

 Своєчасно складався та затверджувався кошторис доходів і видатків навчального закладу.

 

Адміністрацією ліцею своєчасно здавалися звіти, виконувалися доручення Управління освіти і науки, надавалася інформація на запити контролюючих органів. Порушень при здачі звітності не встановлено.

 

 Щорічно проводилися загальні збори колективу, на яких директор ліцею звітував про виконання умов контракту.

 

Сьогодні у навчальному закладі створені належні умови щодо організації навчально-виховного процесу, для успішного оволодіння професіями та життєтворчості, самореалізації особистості, утверджується здоровий спосіб життя, як невід’ємний елемент загальної культури, зміцнення здоров’я.

 

Управління діяльністю ліцею здійснюється згідно річного, помісячного плану роботи ліцею, плану внутріліцейного контролю та календарних планів педпрацівників, планів виховної роботи керівників груп. Така система планування відпрацьована в ліцеї і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів і учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю.

 

В ліцеї затверджений  режим роботи, розробляються положення та методичні рекомендації по напрямках роботи, періодично переглядаються посадові обов’язки, укладений колективний договір між адміністрацією та профспілковим комітетом.

 

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва ліцею більш близький до демократичного. Більшість рішень приймається колегіально з урахуванням думки колективу й інтересів справи.

 

Як директор ліцею, у роботі дотримуюсь партнерського стилю керівництва, делегую повноваження заступникам, керівникам підрозділів. На нарадах, індивідуальних бесідах інформую про наявність проблем, обговорюю їх, після чого приймаються оптимальні рішення, які в подальшому затверджуються і здійснюються. У зв’язку з цим надаю колегам більше самостійності, створюю умови для самореалізації. Я шанобливо , з повагою ставлюсь до кожного, вимогливість поєдную із справедливістю. Контроль здійснюю не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. Ціную самовіддачу, ініціативу, творчість у роботі. У кожному з працівників бачу, насамперед, особистість у всьому людському різномаїтті. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від підлеглих.

 

  Шановні співробітники!

Сьогодні переді мною стояло завдання прозвітувати, що зроблено за  рік. Повірте дуже важко охопити і детально охарактеризувати всі напрямки діяльності начального закладу. Є багато поточних питань, які хоч і є дрібними, проте вимагають часу і зусиль для їх вирішення. Головне те, що ми не «тонемо» в текучці, а визначивши перспективні напрямки розвитку ліцею, плідно працюємо над їх реалізацією.

 

Хочу, щоб склалося вірне враження від звіту. А саме: наявні результати і здобутки це не моя особиста заслуга. Це кропітка, творча, наполеглива, самовіддана праця кожного з Вас, всього нашого колективу. За що кожному хочу висловити щиру вдячність. Поряд з успіхами є недоліки і проблеми. Про них ви знаєте. Їх ми не ховаємо і не замовчуємо. Ведемо мову на педрадах, зборах, у спілкуванні. І звісно, кожен з нас бажає щоб їх було якомога менше.

 

Я вдячний всім Вам за співпрацю, розуміння, підтримку, ініціативу. Налаштовуйтесь на конструктив, позитив, і всі труднощі ми обов’язково подолаємо!

 

Тому на майбутнє основними векторами діяльності є подальша реалізація пріоритетних напрямків розвитку ліцею. А саме:

1.        Підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників.

2.        Продовження роботи по комп’ютеризації і інформатизації навчального закладу.

3.        Покращення матеріально-технічного забезпечення професійно-практичної та професійно - теоретичної підготовки.

4.        Підвищення професійної і педагогічної майстерності педагогічних працівників через курси підвищення кваліфікації, стажування, школи передового педагогічного досвіду, ознайомлення з досвідом роботи кращих професійно-технічних навчальних закладів.

5.        Покращення стану енергозбереження та економії ресурсів.

6.        Розширення форм взаємодії з соціальними партнерами, роботодавцями щодо стажування майстрів виробничого навчання і викладачів на виробництві.

7.        Покращення співпраці ліцею з підприємствами-замовниками робітничих кадрів щодо організації виробничої практики учнів та їх працевлаштування.

8.        Збільшення позабюджетних надходжень та забезпечення стабільного багатоканального фінансування.

9.        Осучаснення та оновлення матеріально-технічної бази навчального закладу.

10.    Розширення та збільшення обсягів виробничої діяльності у навчальних майстернях .

11.    Формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного і психологічного здоров’я учнів.

12.    Якісне проведення профорієнтаційної роботи та виконання плану державного замовлення на підготовку робітничих кадрів.

 

            У їх вирішенні кожному бажаю успіхів, ініціативи, самовіддачі. Саме від плідної праці, внеску кожного у загальну справу залежить імідж і авторитет нашого навчального закладу.

 

                                                                                       Дякую за увагу.